Transport
Gdy paczka jest wprowadzona do systemu GLS (regularnie w dniu odbioru przez nich od nas), wyślą e-mail, w którym znajdziesz numer śledzenia Twojej paczki, planowany termin dostawy (dzień i porę dnia).
W dniu dostawy GLS prześle SMS z powiadomieniem, że w tym dniu będzie paczka doręczona z prawdopodobną godziną przybycia kuriera.
W informacji SMS zawarty jest numer telefonu kuriera, z pytaniem czy prośbą możesz nawiązać kontakt bezpośrednio z nim.
Owszem, możesz płacić kurierowi gotówką lub kartą bankową.
Owszem.
Gdy nie ma Cię pod podanym adresem, nie ma sprawy, bo kurier w sumie 2 razy próbuje dostarczyć paczkę.
Jeżeli wiesz z góry, że nie będzie Cię pod podanym adresem, wtenczas możesz sygnalizować w przesłanym e-mailu lub pod telefonem nadawcy SMS prosząc o dostarczenie paczki w innym dniu, gdy na pewno będziesz w domu.
Po drugiej nieudanej próbie dostarczenia paczkę zdeponują w najbliższym punkcie rozdzielczym GLS, o tym dostaniesz kolejne zawiadomienie.
W depo możesz odebrać paczkę przez 6-10 dni kalendarzowych (wedłu dyżuru depo).
W wypadku nieodebrania w ciągu tych 6-10 kalendarzowych dni paczkę zwrócą do nas.
Kurier dokonuje próbę dostarczenia 2 razy.
Po drugiej nieudanej próbie dostarzenia paczkę zdeponują w najbliższym punkcie rozdzielczym GLS, o tym dostaniesz kolejne zawiadomienie.
W depo możesz odebrać paczkę przez 6-10 dni kalendarzowych (wedłu dyżuru depo).
W wypadku nieodebrania w ciągu tych 6-10 kalendarzowych dni paczkę zwrócą do nas.
Zamówienia przesłane do godz. 12:00-ej przekazujemy firmie kuriewrskiej, Twoja paczka będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych.
Przekazane zamówienie po godz. 12:00-ej, prześlemy kurierowi w następnym dniu i w ciągu 3-4 dni roboczych paczka będzie dostarczona.
Kiedy paczka będzie przekazana do firmy kurierskiej, kurier przesyła Ci mail z powiadomieniem, zawierający numer identyfikacji paczki. Na jego podstawie możesz na stronie www firmy kurierskiej śledzić aktualny stan dostawy Twojej przesyłki.
Swoją paczkę na podstawie otrzymanego identyfikatora możesz śledzić na linku: https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową poprzez system Stripe.
Dane zawarte na karcie bankowej w żadnym wypadku nie docierają do nas.
Płatność przy odbiorze
Zamówienie możesz złożyć także z płatnością przy odbiorze.
W wypadku płatności przy odbiorze możesz zapłacić kurierowi gotówką, jak również kartą bankową.
Opłata za obsługę płatności przy odbiorze wynosi 3.- zł.
W obecnej chwili możesz złożyć zamówienie wyłącznie wraz z dostarczeniem do domu, opłata za dostawę wynosi 12,99 zł.
W wypadku dostawy produktu przekraczającego wartość 250.- zł dostawa jest BEZPŁATNA.
W chwili obecnej możesz złożyć zamówienie wyłącznie wraz z dostarczeniem do domu.
O ile nie dostałe(a)ś jeszcze numeru paczki (czyli nie dostałe(a)ś jeszcze maila potwierdzającego od firmy kurierskiej), wtenczas prosimy zgłosić zamiar modyfikacji danych na adres info@hellohumac.pl i my dokonujemy potrzebne zmiany. Tryb przyjęcia zamówień zamykamy codziennie o godz.12:00, do tej godziny masz możliwość dokonania zmian.
O ile masz już numer paczki swojego zamówienia, wtenczas prosimy o nawiązanie kontaktu z obsługą klienta firmy kurierskiej i zgłoszenia zamiaru dokonania zmian.
Obsługa klienta firmy GLS: +48 46 814 82 20
Oczywiście tak, Twoje uwagi zawsze będą przekazane kurierowi.